10 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΙΧΡΟΝΟ ΣΚΑΠΤΙΚΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ
ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙΣ ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΙΝΙΤΗΡΑ
Τεχνικά θέματα που μόνο στην ομάδα φυσικής καλλιέργειας Σητείας https://naturalife24.blogspot.com/ μπορείτε να δείτε
Τεχνικά θέματα που μόνο στην ομάδα φυσικής καλλιέργειας Σητείας https://naturalife24.blogspot.com/ μπορείτε να δείτε
1) Δουλεύει πολύ οικονομικά με ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου ( έως και 80% οικονομία καυσίμου σε σχέση με τον παλιό δίχρονο κινιτήρα )
2) Δέν χρειάζεται μίξη λαδιού και δεν καίει λάδι μέσα στη
βενζίνη για ακόμα περισσότερη οικονομία
3) Δουλεύει και αποδίδει ροπή σε χαμηλότατες στροφές και χαμηλότερες
θερμοκρασίες κινητήρα , για αυτό έχει πολύ λιγότερες έως ανύπαρκτες βλάβες κινητήρα.
4) Έχει πολύ ευκολότερη εκκίνηση σε σχέση με τον παλιό δίχρονο
κινητήρα.
5) Το παλιό σκαπτικό έχει πολύ βαρύ μεταλλικό πλαίσιο και έχει
καλύτερη απόδοση στα δικά μας σκληρά πετρώδη εδάφη , το πάχος μετάλλου πλαισίου
και σασί δεν υπάρχει στα σύγχρονα σκαπτικά
6) Επιλέγεις τον κινητήρα που σου αρέσει ( π.χ εγώ έχω
επιλέξει SUBARUEX15 6HP ) και
όχι την κινεζιά που σου πασάρουν οι εταιρίες για λόγους μείωσης κόστους - αύξησης
κέρδους
Βαφή Οι μάστορες επί το έργο 2
7) Δεν υπάρχουν βλάβες καδένας στα παλιά σκαπτικά (άντε να
αλλάξει κανένα ρουλεμάν άξονα ) , σε σχέση με τις ακριβές βλάβες κορόνας πηνίου και κιβοτίου ταχυτήτων που έχουν τα σύγχρονα σκαπτικά.
8) υπάρχει άμεσα ότι ανταλλακτικό θέλεις , και δεν
περιμένεις το καράβι από την κίνα , επιπλέον κάθε χρόνο οι Κινέζοι βγάζουν νέο μοντέλο
άρα οι πιθανότητες να βρεις ανταλλακτικά
σε κινέζικο σκαπτικό είναι μικρές.
9) Τα σύγχρονα σκαπτικά δεν παίρνουν νέο κινητήρα της
επιλογής σας γιατί δεν χρησιμοποιούν σασί και δεν επιδέχονται μετατροπές στη
βάση στου κινητήρα , αλλά όλη η κατασκευή στηρίζεται στο σασμάν , πρακτικά μια
βλάβη κινητήρα ή σασμάν σημαίνει ότι πετάς όλο το μηχάνημα και αγοράζεις άλλο
10) το κόστος αλλαγής κινητήρα είναι πολύ λιγότερο από την
αγορά νέου σκαπτικού (~70% λιγότερο ), Έχεις τα παλιά παρελκόμενα και δεν χρειάζεται να αγοράσεις νέα παρελκόμενα ,
αυλακωτήρα και μεταλλικές αντιολισθητικές ζάντες κ.τ.λ και επιπλέον τα παλιά παρελκόμενα είναι ,
βαριά και άφθαρτα . !!!
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! O τετράχρονος κινητήρας δουλεύει μόνο σε ΑΠΟΛΥΤΑ επίπεδο έδαφος , δεν μπορεί να δουλέψει σε κεκλιμένα εδάφη !!! , γιατί θα καεί λόγο μή σωστής τροφοδοσίας λαδιού. αν θέλετε να δουλέψετε σε κεκλιμένο έδαφος μη βάλετε τετράχρονο κινητήρα !!!
Στην πράξη με αυλακοτήρα , στην αργή ταχύτητα
Παραθέτουμε ένα video με εντυπωσιακές ανακατασκευές σκαπτικών
ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΣΚΑΠΤΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ
ΕΛΑΤΩΜΑΤΑ
ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΣΚΑΠΤΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΔΥΧΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΥΧΙΤΟΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Θα χρειαστείτε ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ απαραίτητα ένα φίλτρο λαδιού , γιατί το στάνταρ , φίλτρο μεμβράνης που έχει πάνω ο νέος κινητήρας είναι ανεπαρκέστατο για λειτουργία σκαπτικού , το κόστος του φίλτρου λαδιού είναι ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα από 30 έως 50 ευρό περίπου. ( Υπάρχουν βεβαία και κινητήρες που έχουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους το φίλτρο λαδιού )
Φίλε ερωτήση επειδή καταλαβαίνω τι λες για τον τετράχρονο και το κεκλιμένο επίπεδο, ερώτηση πετρέλαιο κινητήρα με την κεφαλή πάνω από το μοτέρ για χρήση σε κεκλιμένο ποια η γνώμη σου;
ΑπάντησηΔιαγραφή